Hej
Glöm inte att du har en båt även på vintern. Efter nattens stormar har en hel del av täckningarna blåst loss.
Notera också att det är ABSOLUT FÖRBJUDET att förtöja pressen i stöttorna, se bifogade bilder.
Där finns också en risk med för tunga (mer än 10 kilo) dunkar att hålla fast pressen då de lätt kommer i svängning och ev. kan de slå loss stöttorna om det blåser som det gjort natten mellan fredag och lördag.
Ni som står på stöttor behöver känna efter att de ligger an ordentligt mot botten, om inte dra lite på trapetsgängen. Vi har under dagen idag, lördag spänt upp alla stöttor på västra sidan av Johannisbergsvägen.



