Nu är årets båtupptagningar avslutade och båtarna inpackade för vintervila. Under dagen idag kommer strömmen att slås av. Vi kommer som vanligt att slå på strömmen första helgen i varje månad.
2-3/1-16
6-7/2-16
5-6/-16
Sedan slår vi på när vårrustningen börjar någon gång i mars.

