Vi kommer att genomföra en rensning av överblivet material, det blir trots allt en del även om alla vi båtägare har varit bra på att lämna uppställningsplatsen avstädad. Traktorkärran vid infarten är fylld till bredden med sopor, den är inte avsedd till det men det har ändock blivit så. Det som gäller är att alla sopor skall transporteras bort av båtägaren till Återbruket.

